Hallo NL - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van patrice kodde - WaarBenJij.nu Hallo NL - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van patrice kodde - WaarBenJij.nu

Hallo NL

Blijf op de hoogte en volg patrice

13 September 2013 | Indonesië, Denpasar

Nou alweer goed 2 weken van huis. Het gaat verder goed met me, wel al even homesick geweest maar dat hoort er natuurlijk bij. Je blijft je verbazen in dit land. Een voorbeeld, aangezien ik altijd zeer rustig omga met alles wat ik aanraak kon het natuurlijk niet anders dan dat ik ineens me kastdeur in de handen had…dus maar is even naar beneden gegaan en ze zouden iemand sturen…er word aangeklopt en ze staan met 4 man sterk aan de deur.. ik geloof dat ze dachten dat ik me hele kamer had gesloopt maar dit viel nog reuze mee.

Vrijdag had ik me aller eerste surf les. Super gaaf!! Ik was echt een natuurtalent, het ging echt super goed, totdat ik het water in moest. Het ziet er zo makkelijk uit maar dat valt nog vies tegen. Steeds omvallen, het bord in je buik krijgen, kopje onder en alle andere sexy poses zijn behaald. Aangezien iedereen weet dat ik qua sporten op olympisch niveau zit, was dit wel een hele goed work out. Maar het zal wel niet bij deze ene keer blijven. Het was echt super gaaf. Helaas niet zoveel actie foto´s gemaakt maar volgende keer beter.

Zaterdag avond was de poolparty van de surfschool gepland. En natuurlijk gingen wij daar naar toe. We werden lekker gemaakt met de aankondiging dat er 400 man zou komen. Die waren er vast wel in Kuta zelf maar niet op de poolparty. Dit viel behoorlijk tegen helaas. Maar volgende keer beter, wel een lekker drankje gedaan en nog even gezwommen.

Nou zondag was het weer even inkoop tijd. Omdat ik natuurlijk naar het buitenland ben gegaan wil ik natuurlijk graag veel zien maar ook veel proeven. Dus met de culturele instelling gingen we opzoek naar hagelslag en pindakaas. Nou en ze hadden het hoor. Is toch heerlijk dingen uitproberen in andere landen.

Maandag weer een dagje school gehad en de eerste 2 fieltrips stonden op de planning. Eerst naar een mega congres center geweest maar de meeste congres center in Nederland nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Super groot, alles nieuw en super mooi. En vervolgens naar de volgende locatie. Wauw ik heb nog nooit zoiets moois gezien. Kijkt u allen even op google: Taman Bhagawan, Bali. Echt super super mooi. Het is een hele sprookjes achtige locatie. Het zit mooi aan het strand met allemaal verschillende hutjes in romantische stijl. Echt prachtig. Heel veel traditionele en oude details echt gewoon wauw!! Kijk even en oordeel zelf.. in het echt is het nog veel mooier. Na terug komst hebben we het er is heerlijk van genomen en heerlijk een uur lang, voor echt € 4,80 laten masseren. Nou ik denk dat dit een standaardje word in de week. Heerlijk!!

Ooh wat ik helemaal vergeet te vertellen tussen alle verhalen door is het ideale van het transport hier. Oplichting zit hier gewoon bij de prijs van de taxi inbegrepen. Kijk zo kom je nooit voor verassingen te staan. Ook worden mij bijna nootjes gevoerd. Met mijn blonde haren, blauwe ogen en blanke huid ben een soort Bokito. De hele dag met mensen op de foto, op de foto gezet worden en gefilmd worden, Lady Gaga haalt het niet bij mijn populariteit hier.

Ook zijn ze bij de was me strings kwijt geraakt. Hopen dat dit niet te vaak gebeurd. Aangezien maatje barbie hier nogal veel voorkomt kon dit wel eens een probleem gaan worden met mijn McDonalds achterste :)

En ja Nederland ook wij hebben donderdag nacht zowaar regen gehad. Ik geloof dat het 5 minuten was maar toch even noemenswaardig. Ook hebben we op deze dag het beste idee uitgeprobeerd sinds de uitvinding van het bed. En dat is, jawel McDonalds bezorgservice. Nou er ging een wereld voor me open. In de avond nog heerlijk even toeristje gespeeld. Heerlijk winkeltjes kijken.

Vandaag ook weer naar een mooi strand geweest. (foto´s ziet u voorbijkomen op mijn Facebook). Lekker zonnen, lekker zwemmen, mensen die elke 5 minuten komen vragen of je een massage of iets anders wilt. Dan zeg je netjes nee danku. En een half uur later komen ze weer, en nu dan? Nee mevrouw nu ook niet, helemaal niet. En ja hoor een half uur later zie je ze weer aankomen rennen. Maargoed je heb aanspraak op zo´n dag dus mij hoor je niet klagen :P. Ook nog even lekker winkeltjes gekeken en nu weer terug in het hotel.

Deze week lekker lang weekend. Van donderdag tm maandag. Deze week staat verder op de planning een fieldtrip, en het weekend hebben we geboekt naar Surabaya. Lekker even op vakantie. Heb ik wel weer verdiend naar die 2 uitputtende weken. Nou mensen dat was het weer voor nu, binnenkort horen jullie weer meer van me. En dank jullie voor de lieve berichtjes en reacties.

Liefs vanuit het paradijs.

  • 13 September 2013 - 17:07

    Mam:

    Hee lieverd.
    Super heb je het. Veel foto's maken van dat paradijs hoor. Dan kunnen wij er hier ook van genieten. De strand foto's zien er super uit.
    Fijn weekeind.
    Kus pap en mams

  • 13 September 2013 - 20:22

    Trudy:

    hoi patrice leuk je verhaal je kunt wel zien op wie je lijkt op je vader,
    hij kan ook zo leuk zijn reisverhaal vertellen.
    fijn dat je het naar je zin hebt .
    tot je volgende verhaal veel plezier dit weekend gr marcel trudy.

  • 13 September 2013 - 21:12

    Roos:

    Je hebt woord gehouden. Dank je wel. Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt en al die vervelende dingen zoals surfen , shoppen, zwemmen etc die wennen wel hoor!!!! Haha super leuk Patrice ik verheug me op je volgende bericht. Veel plezier.

  • 14 September 2013 - 00:10

    Ellen Assink:

    Leuk dat reisverslag van je. Super dat je het daar zo naar je zin hebt.veel plezier nog met z'n allen.

  • 14 September 2013 - 11:04

    Yvonne:

    Deze week lekker lang weekend?
    Zo te lezen heb je alleen maar weekend!!!!!!!!!!!!

  • 14 September 2013 - 11:39

    Adri:

    Nou, je hebt het druk met genieten van alles. Fijn dat je he tnaar je zin hebt
    groetjes adri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

going to londen

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2013

Nog 3 weken Bali

29 September 2013

Bali eerste maand

13 September 2013

Hallo NL
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 37611

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: