hele familie op bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu hele familie op bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

hele familie op bonaire

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

10 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!
Hier een berichtje vanuit het warme Bonaire van de hele familie.
We zijn goed aangekomen afgelopen vrijdag avond!
Patrice + vriendin stonden ons op te wachten bij het vliegveld, erg leuk om elkaar weer te zien.
Daarna met een busje naar het hotel gegaan en onze kamer bekeken. Kamer ziet er goed uit, grote badkamer en groot slaap gedeelte..
Eerste avond hebben we met zijn allen op het strand gezeten en wat gedronken bij de bar. Daarna snel het bed in gegaan omdat we een lange reis achter de rug hadden. Reis was goed verlopen wel een lange zit in het vliegtuig maar goed vermaakt, we konden dvd kijken, spelletjes spelen en muziek luisteren dus de tijd was nog wel een keer voorbij.
Eerste twee dagen hebben we aan het zwembad gelegen en geprobeerd een auto te regelen.
Dit was gelukt dachten we totdat we bij de auto verhuur aankwamen en die vent zij dat hij onze auto nog 3 dagen extra aan iemand anders had verhuurd. Met als conclusie dat hij dus geen auto voor ons had. Wij waren hierover erg verbaast omdat we dit toch echt met hem hadden afgesproken. Maar daar kun je je hier heel druk om maken maar dat maakt de mensen hier weinig uit. We zijn daarna richting de airport gegaan en hebben daar geprobeerd een auto te regelen. Ook dit is niet gelukt. Weer terug richting hotel wouden we daar nogmaals proberen een auto te krijgen bij een andere organisatie voor het einde van de week. Deze dames hadden ´s morgens ons verhaal ook gehoord en waren stom verbaast, over hoe de man met ons om was gegaan. Zij hebben geregeld dat we voor 1 dag toch een auto konden krijgen en voor volgende week een paar dagen. We zijn dus gister ( dinsdag) tegen de middag weg gereden, richting de onder kant van het eiland. Onderweg erg veel leuke dingen gezien, slaven huisjes, wilde flamingo´s enz. Vanmorgen hadden we de auto ook nog tot onze beschikking en zijn we ook wezen rond toeren. We zijn op het hoogste punt van Bonaire geweest en hadden daar een mooi uitzicht over het eiland.
Ook lag er vandaag een cruise schip aangemeerd. Patrice kon ons vertellen dat daar ongeveer 5000 man op kan + bemanning, een ontzettende joekel dus!
Vandaag hebben we de auto weer ingeleverd en liggen weer lekker in de zon.
Dit is een korte samenvatting van onze eerste dagen op Bonaire.

Liefs van ons allemaal!

• 10 November 2010 - 21:01

Adri & Bea:

Hoi allemaal
    Leuk te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en al veel van het eiland hebben kunnen zien. We hopen dat jullie nog een fijne tijd daar hebben op Bonaire. Geniet ervan.
    We zijn benieuwd naar de duikervaringen en wat voor dieren jullie daar allemaal onder water zullen zien.

• 11 November 2010 - 07:17

Maaike:

John, Yvonne, Stephanie en Patrice.

Geniet van jullie tijd samen. Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen.

• 11 November 2010 - 12:50

Herman En Marga:

Veel plezier met de familie. Tot later.

• 12 November 2010 - 19:16

Alice In Het Veld:

Hoi allemaal

Geniet maar mooi van de zon dat kan hier niet meer, `t is hier echt herfst, dus veel regen, harde wind en koud.............
    En nu maar duiken toch??? Ben benieuwd hoe jullie dat vinden, toch anders denk ik dan oefenen in een zwembad :-)

Groetjes van het Struisgras!!

• 15 November 2010 - 07:57

Erika:

Hallo buurtjes! Lekker in de zon... nou, geniet er van want hier is het nat en koud, echt herfst! Heel veel plezier nog deze week, en een goede terugreis gewenst. Patrice succes en maak er nog een goeie tijd van daar op Bonaire. Groetjes van Han, Erika en kids

• 15 November 2010 - 19:48

Diny Loohuis:

Hallo allemaal,

Hier dan eindelijk een berichtje uit de Lutte. Ik heb al gelezen dat jullie het met z'n allen erg naar de zin hebben. Geniet er van, zeker van de temperatuur, want het is hier helemaal hopeloos nat en koud.Een hele fijne vakantie samen en tot ziens. Patrice hou je haaks.

• 18 November 2010 - 13:17

Marie-José:

Hallo allemaal daar,

Goed om te lezen dat jullie het leuk hebben daar samen. Je moeder was er ook gigantisch aan toe om jou(patrice) te zien, geniet van het mooie weer daar want hier is het namelijk Nederlands shit weer( grijs dof en koud) Ik geniet wel van jullie mooie zonnige verhalen en als ik mijn ogen dicht doe heb ik er ook nog een beeld bij ook,haha!!!!!! Enjoy it!!!!
    Heb je ook nog foto's van jullie daar hierop deze site????????
    Liefs Marie-Jose

• 20 November 2010 - 11:09

Sabine Koehorst:

Hoi Patrice, als ik reageer zijn je pap en mam en Stef weer terug naar Nederland. Hopelijk viel het afscheid mee, geniet nog van je laatste maanden en tot in 2011, dikke kus je tantetje uit Zelhem