05.03.11 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu 05.03.11 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu

05.03.11

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

05 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hallo iedereen,

weer een berichtje vanuit het koude London...

Tjah waar zal ik beginnen jullie vragen je natuurlijk allemaal af hoe het hier is..de stad is echt heel mooi veel mooie bezienswaardigheden...wel heel groot...en bij mij thuis is alles prima..leuke huis genoot, vanvond gaan we samen op stap voor me verjaardag..iedereen nog bedankt voor alle berichtjes echt lief. Ook met de overige studenten die hier zitten proberen we het zo gezellig mogelijk te maken door als we vrij zijn of de stad in te gaan of wat te gaan drinken of dvdtjes te kijken of dergelijke
en me huis baas en bazin zijn echt super mensen... vandeweek hebben ze nog voor ons gekookt of we eten samen met zijn allen echt ideaal...

nu het minder leuke gedeelte aangezien het me hier best wel heel erg tegevalt...en dan voornamelijk het stage bedrijf waar ik zit.. ik heb nu alleen maar ontbijt diensten dus dat betekent er 's morgens om 4 uur uit om naar me werk te gaan wat ik opzich niet heel prettig vind in zo'n grote stad waar ik de weg helemaal niet ken. Mijn restaurant manager is vandeweek al over vallen toen ze 's morgens naar de werk ging. ze is door 2 mannen tegen de grond gedrukt en ze hebben haar tas afgenomen haar hele handen, armen en benen zaten onder het bloed dus niet echt prettig.
Het stage bedrijf ziet er allemaal vet mooi uit en staat ook super goed aangeschreven maar is echt best een kut plek (sorry voor het woord) om te werken. Ik heb tot nu toe eigenlijk niks geleerd. omdat ik s'morgens bij de bar bij de high tea sta waar ik thee moet zetten, brood in de toaster moet doen en jam in bakjes en dat is het... mensen zijn echt super onbeschoft en onvriendelijk... ze worden boos om helemaal niks en staan ook gewoon echt tegen me te schreeuwen... ik heb tot nu toe bijna elke dag een aanvaring met iemand gehad, bijvoorbeeld iedereen wil me dingen leren maar allemaal op een andere manier. op een gegeven moment was ik melk aan het warm maken voor de koffie en er komt een collega aan geschreeuwd wat ik aan het doen was...ik zo melk aan het op warmen jaaa en da moet niet zo en waar ben je toch in goedsnaam mee bezig.... nou hoeveel fouten kun je maken in melk opwarmen maar goed en toen hij zij iets te hard stupid cow... Ik ben tot nu toe elk weekend vrij geweest en ik had ruim van te voren een weekend vrij gevraagd om ff naar huis te kunnen maar werd ik dan ineens in het weekend in gepland.. dus collega's die staan te schreeuwen omdat ze een kannetje met warme melk moeten hebben wat al voor hun neus klaar staat maar ze kijken gewoon niet goed... en dit gaat al 4 weken dus heb ik ook heel veel moeite om hier me draai te vinden aangezien ik stage niet leuk vind... ik leer er niks en mensen zijn echt onaardig... ik weet dat het nu allemaal heel negatief klinkt, maar dat is het ook eigenlijk wel ik probeer er elke dag weer het beste van te maken en ga steeds naar me werk met het idee van we gaan er een leuke dag van maken en we gaan er voor maar dat is tot nu toe elke keer een teleurstelling... een andere student van mijn school zit in het zelfde hotel wel ander restaurant maar die wil het liefste stoppen... zowieso is het personeels verloop daar iets van een half jaar en dan stoppen de meeste er al weer mee. Vind het echt jammer dat het niet zo uitpakt als dat ik had gehoopt...

verder maak ik eigenlijk niet heel veel mee hier... als ik vrije tijd heb ga ik of vaak wat drinken met een van de andere nederlandse studenten of ik zit thuis en dat is het eigenlijk wel :P
nou jullie allemaal fijne carnaval :P
liefs


  • 05 Maart 2011 - 19:54

    Kristel:

    Hé Patrice, wat vervelend om te horen dat het stagebedrijf zo tegenvalt. Kan me voorstellen dat je je dit anders had voorgesteld. Het is te hopen dat het iets leuker gaat worden, want je moet nog een behoorlijke tijd. Hoewel je nu waarschijnlijk denkt dat je van deze stage niets leert, weet ik zeker dat je er juist heel veel van leert (alleen misschien niet datgene wat je gehoopt had). Zet hem op en probeer er het beste van te maken!!
    Veel liefs,
    Bas, Kristel, Tess en Stan

  • 06 Maart 2011 - 04:53

    Harry En Jeanette:

    Morning Patrice, Heel jammer dat je stage adres totaal niet bevalt, en vooral ook dat je hier niets leert. Zegt al genoeg dat je steeds dezelfde diensten moet draaien, en dat je niet eerder hoort wanneer je een vrij weekend hebt. Nou, trek je er niet teveel van aan. Probeer gewoon je best te doen, en vind je uitlaatklep bij je huisbaas/bazin en je medestudenten. Het is echt fijn dat je het hiermee uitstekend kan vinden.
    Patrice, we wensen je nog een paar fijne maanden en weten zeker dat je ook hier straks met een voldaan gevoel vandaan komt.
    Liefs, Harry en Jeanette

  • 06 Maart 2011 - 10:08

    Pap En Mams:

    Hee meisse.
    Zoals we deze week al besproken hebben. Blijven lachen en tot tien tellen.
    Daar bereik je het meeste mee. We weten dat het allemaal even tegen zit.
    Maar zo gauw je weet dat je een lang weekeinde vrij bent kom je maar gauw even thuis.
    Dikke kus pap en mams

  • 10 Maart 2011 - 17:15

    Danone:

    hey patrice

    Las net je bericht niet zo mooi allemaal maar goed dat je het positieve er probeert uit te halen toevallig moniek lubbers ook tegengekomen daar die moet wel ergens bij je in de buurt zijn daar is een meisje dat ik goed ken heb ik je ja wel over verteld! Nou word het de tijd uitzitten he daar maar het komt allemaal wel goed voor dat je het weet zit je weer bij paps en mams en je zus haha in het koude nederland zelfde als engeland he haha nou maak er nog wat van en spreek je vast nog wel een keertje

    liefs danone

  • 21 Maart 2011 - 19:56

    Kristel:

    Hé Patrice,
    Gaat het al iets beter?
    Gr.
    Kristel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 37601

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: