London 08.02.11 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu London 08.02.11 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu

London 08.02.11

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

08 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nou daar zitten we dan weer in London
zoals jullie weten ben ik nog een paar daagjes thuis geweest was echt fijn om iedereen weer ff te zien.. en toen konden we weer bepakt en bezakt (met 3 grote en 3 kleine koffers) op naar london... het is maar goed dat papa en mama mij weg brachten anders was het niets geworden haha... het was een uurtje vliegen dus we waren er zo..eenmaal op London airport aangekomen moesten een we stuk met de trein en de tube (ondergrondse) en de bus naar het hotel van papa en mama... Daar eenmaal aangekomen heb ik de vrouw gebeld van me kamer om gelijk een afspraak te maken om te komen kijken... hier konden we om vier uur naar toe...maar aangezien we nog even tijd hadden zijn we even naar de hoofdwinkelstraat oxfordstreet geweest...
wat een gigantische winkelstraat met allerlei zijstraatjes... ik was gelijk verliefd haha
maar wat ook wat ongelofelijk druk daar... er loopt daar van alles rond, chinezen, italianen, polen en noem maar op...
en heel veel mensen zien eruit alsof ze iets te vaak bij een carnavalswinkel komen haha meisjes die redelijk gezet zijn in een kort rokje zonder panty of wat dan ook..vrouwen van 50+ in een legging met panter print haha...
om 4 uur gingen we even naar de kamer kijken dit zit er allemaal prima uit en ik zit bij super lieve mensen!!

Zaterdag was natuurlijk winkeldag...de winkels zijn hier zo mega groot en veel...om de 100 meter zit wel een starbucks of een Mc echt appart... opzich niet veel gekocht maar je kunt hier je geld zeker wel goed kwijt...ik had om 4 uur nog een afspraak met hotel om even een aantal dingen te vragen... het ziet er echt super mooi uit... 's avonds nog uit eten geweest met paps en mams en daarna terug naar huis...

zondag hebben we een zelf gefabriceerde citytour gedaan... hebben echt veel gezien... Londen is echt vet mooi je hebt er zoveel verschillende gebouwen en van die leuke ouwe bussen...zijn naar de london eye geweest, big ben, house of parlement, london towers, buckingham palace uuuhhmm en volgens mij nog meer maar ik weet de helft niet meer hoe het heet haha... allerlij kathedralen waar de royals in trouwen haha.
heb op deze dag ook te horen gekregen dat een klasgenoot van mij een dodelijk ongeluk op aruba heeft gehad... dus dat was wel ff schrikken natuurlijk... was echt een spontaan en leuke meid dus...

Gister me eerste werkdag gehad ook de laatste dag van papa en mama die heb ik helaas niet meer gezien omdat ik al moest werken... ik ben ongeveer 45 minuten onderweg van huis naar me werk.. maar heb wel directe aansluiting met de tube dus dat is wel fijn...
eerste 2 dagen waren intro dagen... dus alleen maar zitten en luisteren haha en daar ben ik ook zo goed in...
hebben nog een rondleiding in het hotel gehad...de aller duurste kamer van London kunnen zien... 8.000 pont per nacht zonder iets erbij...maarjah dan zit je wel in dezelfde kamer als waar paris hilton en rihanna en ga zo maar door in heeft gezeten...
flessen wijn van 6.000 pont...rum van 1.000 pont echt heel bizar... toen ik klaar was met werken zijn anouschka (huisgenoot) en ik ook exclusief uit eten geweest en wel bij de Mc haha wat een contrast...
maar toen kwam de rit naar huis en dat was nog wel een opgaven...aangezien het onderhand 6 uur was was het heel druk bij de tube dus wouden we met de bus alleen kwamen we er na de 2e halte achter dat we de verkeerde kant op gingen..
wij uitstappen en verder met de tube... ook weer in de verkeerde, gingen we nog de verkeerd kant op...wij weer uitstappen hadden we eindelijk de goeie hebben we bijna de halte gemist waar we moesten overstappen...
normaal gesproken doe ik er 45 minuten over maar ditmaal 2 uur... haha dus dat was niet echt heel slim maar goed...

nou vandaag dus ook intro dag gehad... ook weer veel moeten luisten.. je krijgt hier allerlei cursussen voor van alles en nog wat...en dan bedoel ik letterlijk voor van alles en nog wat... ik krijg je hoe je op de juiste wijze op een ladder moet staan...hoe je met scharen om moet gaan... evacuatie haha dus...
aan het eind kregen we nog een high tea in het restaurant waar ik kom te werken en dat was echt super!! heb nog nooit zoiets gezien... dessertjes helemaal gemaakt als lolly en sneeuwpoppetjes met glitters en strikjes echt super gaaf...

nou morgen weer werken om 3 uur dus ik ben heel benieuwd...najah dat was het eigenlijk wel
spreek jullie snel weer xxx

• 09 Februari 2011 - 05:57

Harry En Jeanette:

Nou Patrice, wat een super optimistische eerste indruk van je. Alsof je hier helemaal op je plaats lijkt te zijn.
    Houde zo en een heerlijke tijd gewenst!!!!

• 09 Februari 2011 - 07:26

Bea Kodde:

ha Patrice,
    Dit is wel heel wat anders dan je vorige stage he. Wel leuk dat contrast.
    Geniet maar van Londen, inderdaad een mooie en interessante stad en van je werk.
    Leuk dat je weer verder gaat met je verslagen, we lezen ze met plezier.

• 09 Februari 2011 - 07:27

FREE HUG DAY!!!!:

Hoi Pat, je een super leuk weekend was dat. Ook voor ons was het de eerste keer en wat een overweldigende stad is Londen. We hopen dat je snel je draai (en de weg) in Londen zult vinden, want een groter contrast met Kralendijk, Bonaire kun je je niet voorstellen.
    We zijn er van overtuigd dat je opnieuw een top-tijd zult hebben.
    Groetjes, kusjes en een knuffel van Wolly
    P&M (nee, dat is geen winkelketen uit Oxfordstreet)

• 13 Februari 2011 - 20:55

Maaike Kodde:

Hey Patrice,

Klinkt allemaal goed, leuk dat je ouders je weggebracht hebben weten zij ook waar je nu werkt. Ben benieuwd wie je allemaal tegenkomt aan beroemdheden. Succes met werken.

• 27 Februari 2011 - 19:22

Fam. Van Ommeren:

Leuk dat we je nu ook kunnen volgen in Londen. We lezen de verslagen elke keer. Tevens wil ik je alvast feliciteren met je verjaardag morgen!
    Groetjes en succes in Londen

• 27 Februari 2011 - 20:28

Marcel Trudy:

hallo patrice hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag .moet je werken of heb je nog even vrij ? geniet maar daar in londen gr marcel trudy

• 28 Februari 2011 - 06:03

Harry/Jeanette:

Patrice,
    PROFICIAT met je verjaardag!!!
    Wensen je nog ontzettend veel gezonde en gelukkige jaren!!!
    Groet en fijne dag

• 28 Februari 2011 - 09:11

Han, Erika En Kids:

Hey Patrice,
    Happy Birthday daarginds in Londen!! Heb je het een beetje naar je zin?? Misschien kun je het vieren met een real high tea, or a very nice cocktail! Have fun today!!
    Han, Erika and kids.

• 28 Februari 2011 - 12:19

R&R:

Hoi Patrice,

Ook wij willen jou van harte feliciteren van je verjaardag. Zijn benieuwd naar je bevindingen daar in dat mooie hotel. Moet je erg hard werken? Leuke mensen, met name de gasten? Wel heel vroeg op hoorden wij. Daar zjjn wij niet jaloers op hoor. Wie weet kunnen wij dit binnenkort lezen. groetjes uit Beuningen.

• 28 Februari 2011 - 17:04

Kristel:

Hoi Patrice,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel veel plezier en natuurlijk nog heel veel gelukkige en gezonde jaren toegewenst!!

• 28 Februari 2011 - 17:04

Kristel:

Natuurlijk ook namens Bas, Tess en Stan

• 28 Februari 2011 - 18:00

Monique Wekking:

He patrice PROFICIAT met je verjaardag .
    maak er een mooie dag van .
    we denken vaak aan je .maar we zien je wel snel .
    geniet er van in londen .
    proost op je verjaardag .
    groeten van Henri ,mark , monique
    dike KUS

• 01 Maart 2011 - 17:28

Erik En Alice:

Hoi Patrice. Did you enjoy your party yesterday?
    We hadden je een e-card gestuurd maar we weten niet of je die gekregen hebt, dus alsnog op deze manier happy birthday to you!!!:-)