de laatste daagjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu de laatste daagjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

de laatste daagjes

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

19 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

nou dan is het alweer bijna voorbij... de 5 maand zijn zo bizar snel voorbij gegaan... Aan de ene kant ben ik er wel aan toe om naar huis te gaan...je gaat je familie en vrienden weer zien...weer fatsoenlijk eten dat is wel fijn...maar aan de andere kant laat ik hier wel een leven achter waar ik erg van genoten heb...veel mensen die ik heb ontmoet...die zal ik zeker heel erg gaan missen...je hebt hier toch een beetje je eigen leven en nu moet je dat ineens achter laten...
laatste week heb ik vakantie gehad en leuke dingen gedaan...zaterdag gezeild....dit was echt helemaal top...lekker de hele dag op het water een beetje in de zon liggen niks doen...heerlijk... Zaterdag heb ik lkkr geweakboard....was ook weer vet...kon al met 1 hand dus was echt super weer...wel erg last van me rug...en zondag waren een collega en ik zo slim om 5 mariniers toe te zeggen om met ze mee na klein bonaire te zwemmen. We hebben het ook gedaan en volgehouden....een uur en een kwartier....ik was helemaal kapot toen ik aan kwam maar daarna lekker op klein bonaire op het strand gelegen dus dat was dan wel weer lekker... ben nu een beetje de laatste dingen aan het regelen...
voor de rest heb ik eigenlijk niet heel veel te vertellen...wel een beetje een kort verhaaltje dit...sorry mensen...maar als ik thuis ben moeten jullie maar foto's komen kijken dan snap je dat ik niet veel woorden nodig heb voor bonaire...
Toen ik hier kwam was ik nog een meisje en zoals ik het zelf zie ga ik weg als iemand die toch een beetje volwassen is geworden.. Bonaire heeft me verandert...ik ben hier mezelf tegen gekomen...ik heb hier aan de ene kant zo'n mooie stage gehad en aan de andere kant zoals jullie allemaal weten zat het niet altijd mee...
Ik ben erg blij dat ik deze kans heb gekregen en ook deze dankzij me pappie en mammie heb kunnen laten uitkomen. Ik had dit nooit willen missen!!!!!
LOVE BONAIRE

zie jullie heeel snel deze keer
xxxx

  • 20 Januari 2011 - 06:43

    J&Y:

    Ja, het einde in zicht! We zijn heel erg blij dat je zo genoten hebt Patrice, once in a lifetime :-)
    Tot zaterdag, wie zien je op Schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 37598

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: