28.12.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu 28.12.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

28.12.10

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

28 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

aller eerst nog Feliz Navidad. Dat was wel heel vreemd om hier de kerst te vieren. We hebben het hotel wel versiert voor kerst en er is hier wel een beetje verlichting maar ook door de warmte heb je echt niet het idee dat het kerst is. Natuurlijk moest ik gewoon werken en dan word er wel kerstmuziek gedraaid maar het is net of je de kerst dit jaar hebt over hebt geslagen...echt vreemd...En natuurlijk mis je thuis dan wel heel erg...in NL ligt er veel sneeuw, is het koud en helemaal verlicht zoals kerst in mijn ogen hoort te zijn en bij je familie. Dat heb ik dit jaar echt wel heel erg gemist en daar heb ik het ook wel even moeilijk mee gehad..wel hebben we een personeelsfeest gehad met kerst...moest eerst gewoon werken waardoor ik later kwam maar het was wel erg gezellig...
Heb vorige week voor het eerst geweakboard...was wel vet en stond gelijk de eerste keer al :D
daarna echt 3 dagen gewoon last me rug gehad maarjah je moet er iets voor over hebben he...
Nou komt oud en nieuw er zo aan en dan kom ik al bijna weer thuis. Nog 3,5 week... de tijd is hier zo super snel gegaan echt niet normaal...
aan de ene kant verlang ik natuurlijk wel naar huis maar vind het echt wel jammer om alles achter te laten...heb het hier echt super naar me zin en wil best nog een maandje langer blijven maar dan gaat helaas niet omdat ik gelukkig ben aangenomen in Londen....
dus dat is wel mooi
Voor de rest heb ik eigenlijk niet echt super veel te vertellen... beetje uitgaan,slapen op het strand liggen, werken en uit eten gaan...
Morgen hebben we verjaardag van een collega van hier dus...
en dat was het eigenlijk wel haha
nou ik spreek jullie snel weer en ik zie jullie ook heel snel weer...
liefs vanuit bonaire xxx

  • 28 December 2010 - 05:50

    Harry En Jeanette:

    Wat fijn al die positieve berichten.
    Die laatste weekjes zullen ook wel omvliegen, en zit je, voor je er erg in hebt, in je eigen koude kikkerlandje.
    En natuurlijk ook super dat je nu echt naar Londen mag!
    Nou Patrice, we wensen je een prettig oud en nieuw en alvast de aller-allerbeste wensen voor 2011.

    Liefs, Harry en Jeanette

  • 28 December 2010 - 06:21

    Yvon&John:

    Dank je Patrice, jij "Prospero Ano y Felicidad"
    Bij ons was de Kerst dit jaar ook met wat gemengde gevoelens, en jij zit dan zo ver weg. Kerstsfeer is het hier volop, ik kan mij voorstellen dat het daar op z'n zachtst gezegd "een slecht aftreksel" is. De komende weken zullen snel voorbij zijn en dan ben je weer (even) terug. We zullen de koffer met winterkleren alvast voor je klaarzetten, want die zul je hard nodig hebben, zowel in Nederland als in Londen.
    Maak er nog een paar mooie weken van en tot gauw. Knuffel van Wollie

  • 28 December 2010 - 10:56

    Maaike Kodde:

    Hé Patrice,

    Geniet van je laatste weken en een goede jaarwisseling toegewenst.

    groetjes maaike

  • 28 December 2010 - 13:44

    Erik En Alice:

    Hoi Patrice

    Jammer voor je dat het er al weer bijna opzit!!! Maar........ ook een leuk vooruitzicht dat je naar Londen gaat. Ga je nog wel weer wennen hier in Borne ;-) ?
    We wensen je een super oudejaarsfeest en een heel gelukkig en boven alles een gezond 2011.

    Groetjes uit een wit Borne

  • 30 December 2010 - 20:41

    Kristel:

    Hé Patrice,
    Geniet van je laatste weken op Bonaire!!
    Alvast een heel gezellig, gelukkig, maar vooral gezond 2011 toegewenst!
    Gr.
    Bas, Kristel, Tess & Stan

  • 16 Januari 2011 - 12:44

    P&M:

    Hoi Pat, laatste weekje genieten van zon, zee en onderwater! De weken, maanden zijn omgevlogen en voor je het weet ben je weer (voor even) thuis. Geniet van je laatste weekje en tot zaterdag. Met een wat dubbel gevoel (fijn om je weer te zien, maar jammer dat het voor je over is) voor jou zien we er heel erg naar uit.
    kus

  • 16 Januari 2011 - 19:34

    Adri En Bea Kodde:

    Nou Patrice, het zit er bijna op.
    We hebben je hotel in Londen alvast eens opgezocht. Lijkt me wel een verschil met waar je nu zit. Vast geen ratten en ander ongedierte daar.
    Eerst even lekker naar huis.
    Goede reis en ga je straks weer verder met je verhalen?
    Groetjes Adri en Bea

  • 17 Januari 2011 - 06:43

    Geniet Van De Laatst:

    Hé Patrice,

    Nog een paar dagen en dan zit het erop geniet er nog even van en alvast een goede reis.

    groetjes Maaike Kodde

  • 18 Januari 2011 - 09:57

    R&R:

    Hoi Patrice,

    Ook wij wensen je een goede thuisreis en wij hopen dat je met een voldaan gevoel het eiland verlaat. Op naar Londen maar eerst nog even genieten van de gehaktballen, aardappelen, bloemkolen, etc. etc.

    groetjes

  • 19 Januari 2011 - 20:13

    Erik En Alice:

    Helaas Patrice..... het zit er al weer op voor je, maar je gaat vast met mooie herinneringen terug naar Nederland. Goeie reis terug en we zien je vast nog wel even in Borne voor je weer vertrekt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 37624

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: