05.12.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu 05.12.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

05.12.10

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

05 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen

hier weer een berichtje vanaf bonaire.... nou waar zal ik is beginnen. We zijn voor een weekje terug met ze 6e naar curaçao geweest. We zouden hier om half 9 weglopen aangezien we om 9 uur aanwezig moesten zijn...natuurlijk maakte daphne mij wakker om half 9 precies haha..maar dat scheelt ik had de koffer al gepakt en hoefte me alleen maar ffies aan te kleden en ff me paspoort en me bankpas te pakken. Nou op naar het vliegveld. Daar aan gekomen moesten we door de douane en 5 minuten voor vertrek van het vliegtuig kregen we te horen dat we een uur vertraging hadden. Aangezien we onszelf nog niet genoeg hadden uitgerookt gingen we dus nog maar weer een sigaret roken.
Eenmaal in het vliegtuig ging de vlucht snel, we hadden nog een soort van vrije val dat was wel grappig. Het was ook maar 10 minuten vliegen. Op Curacao aangekomen moesten we nog ff w8te op de koffers maar die waren er ook zo. Buiten stond de man van het appartement al op ons te w8ten en die bracht 4 van ons naar het huisje.. daar nam ie een beetje de regels met ons door en liet ie ons de auto zien....we hadden echt een klein groen mini autotje haha en wij allemaal denken hmmm hoe gaan we daar met ze 6en inpassen....
toen moesten we dus nog linda en wouter nog ophalen van het vliegveld met onze kleine auto...en die hadden ook nog 2 kleine koffers bij zich,,,jah hoe gaan we dat doen...nou ik zal je zeggen hoe..2 voor in 3 achterin en ik aangestampt met de 2 koffers in de achterbak.
Aangezien we hier op bonaire geen Mc hebben was dat het eerste wat we gingen zoeken..ik heb van de rit natuurlijk vrij weinig mee gekregen maar ik hoorde ze steeds zeggen wauw ze hebben hier stoplichten en flitspalen...ooh wat veel verkeer..haha net alsof je in nederland dat niet hebt haha. maargoed na ons Mc bezoek zijn we weer naar huis gegaan en zijn we allemaal om gaan kleden en douchen om vervolgens wat te eten. Daarna wouden we naar Mamboo beach..nou dit was niet echt een succes..naar 3 uur rond te hebben gereden en meerdere malen de weg te vragen hebben we de moet maar opgegeven en zijn we richting het huisje gegaan. Hier hebben we nog een tijdje buiten gezeten en zitten praten.
De volgende dag gingen we eindelijk shoppen!!! heb hier echt zo naar uitgekeken en me dan ook een klein beetje uitgeleefd...wat word je toch gelukkig van een mooi paar schoenen. hahah. we hadden ons opgesplitst aangezien de jongens en linda bijna niks hoefte te hebben naja en je weet hoe meisjes zijn met winkelen dus wij winkelen en hun op het terras...belt op een gegeven moment wouter op met van ja uuhhm we hebben een klein probleempje... de auto staat niet meer op de plek waar die stond maar gaan jullie maar verder winkelen dan lossen wij het wel op...najah goed was ff verrot maar wij gingen gewoon door. Komen we bij het terras aan hadden ze een of ander raar verhaal over de auto en toen ze ineens heel hard begonnen te lachen hadden wij pas door dat het allemaal onzin was...leuk met zulke mensen op stap:Pwij zagen onze bankrekening al op 0 staan door dat geintje:P

hebben we daar nog wat gedronken en daarna zijn we richting huis gegaan...hebben we lekker pizza gegeten en omkleed en ons dit keer met de taxi naar Bermuda laten brengen. Dit is een soort van open lucht discotheek. Wel grappig om te zien dat in bonaire iedereen erbij loopt in gewone kleren en op curacao mensen eruit zien alsof ze naar een gala gaan. haha
maar om 3 uur viel ineens alle stroom weg...al die mensen keken elkaar aan van wat gebeurt hier nou en wij hadden zo iets van ooh daar gaan we weer...toen het begon te regen zijn we maar naar huis gegaan.hebben we nog een tijdje buiten gezeten en zijn gaan slapen.

De volgende dag was de planning om naar het strand te gaan maar het regende...dus zijn we nog even de stad in geweest en naar de Mc natuurlijk... Aangekomen op het vliegveld hoorde we dat een beetje vertraging hadden. i.p.v 6 uur vertrekken vlogen we om half 9...hhmm lkkr op een vliegveld waar niks te beleven valt...nou boven aangekomen hadden we nog weer een half uur vertraging.

Maandag kwam mij leraar op bezoek... Die vroeg hoe het allemaal ging en ook aan onze stage begeleider en vervolgens zijn we 's avonds nog uit eten geweest bij tipsy....ergg lkkr.

Nou donderdag heb ik roger opgehaald van het vliegveld...daarna zijn we uiteten geweest met meerder mensen van plaza en daarna naar havana...erg gezellig...
gister was Dj jean op bonaire ook goed vermaakt moet ik zeggen..

uuhmm jah ik heb ook eindelijk gesprekken met londen...als dat allemaal doorgaat ben ik waarschijnlijk iets van 5 dagen in nederland dus...
en tjah verder heb ik eigenlijk niet veel te vertellen

Nou bedankt voor jullie berichtjes weer en zie jullie over 2 maan weer

liefs patrice

• 06 December 2010 - 05:31

Harry/Jeanette:

Hoi Patrice,
    Heel fijn dat je zo geniet.
    Op deze manier vliegt de tijd ook nog eens om.
    Wel apart dat je straks na een paar dagen Nederland al weer op doorreis gaat naar Londen. Maar goed, dat is wel iets dichter bij de deur.
    We wensen je nog een ontzettend fijnde tijd in Bonaire!!!
    Pas goed op jezelf.

Groet, Harry en Jeanette

• 06 December 2010 - 08:42

Paps En Mams:

Hee meissie.
    Nemen wij je schoenen weer mee terug naar Nederland koop je weer nieuwen.
    Maar wat fijn dat je het zo fijn hebt gehad op curacao. En heerlijk dat je weer even normaal kon winkelen.
    We vinden het heel erg jammer dat je straks maar zo kort thuis bent.
    Je weet dat we je graag iets langer thuis hadden willen houden.
    Je kunt als alles door gaat net je zomerkleren omruilen voor winter kleren.
    Maar voor ons een troost Londen is een stuk dichter bij dan Bonaire. Dus we hopen wat vaker te kunnen komen.
    We spreken elkaar gauw.
    Patrice veel liefs van paps en mams

• 06 December 2010 - 18:09

Alice:

Hoi Patrice
    Leuk dat er weer een verslagje van je belevenissen daarzo is.Zo te lezen heb je het nog altijd reuze naar je zin.Lekker zo even een weekendje naar Curacoa Je hebt daar fijn geshopt dus dan zullen er wel leuke winkels zijn daar?????? Wat moet ik me daarbij voorstellen, net als hier een straat vol boetiekjes?? En dat heeft Bonaire dus niet.... Jammer voor jou, goed voor je portemonnee :-)
    Wat fijn voor je dat er ook wat vooruitgang is wat betreft je volgende stage, gaaf hoor in zo`n mooie grote stad als Londen!!
    Nog een fijne tijd daar.
    groetjes van het Struisgras

• 09 December 2010 - 00:57