bijna klaar - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu bijna klaar - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu

bijna klaar

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

29 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

ja het is even geleden maar hier weer een berichtje vanuit London.. Waar zal ik eens beginnen... nou natuurlijk was ik hier met de royal wedding van kate en william... ik denk alleen dat iedereen in nederland er meer van mee heeft gekregen dan ik. Ik moest gewoon werken en wij hadden geen televisie in het restaurant.. natuurlijk was het bij ons ook uitgestorven en roomservice kon het niet aan.. zo druk die het hadden..het enige wat ik er van heb mee gekregen dat het zo extreem rustig was en na me dienst dat je nog een verdwaald iemand zag lopen met een vlag om of iets dergelijks..

Ook zijn me ouders en me zus geweest...echt een toptijd gehad... hebben natuurlijk gewinkeld en natuurlijk bij de primark haha... ook hebben we een beetje sightseeing gedaan..zijn in camdentown geweest. Dit is een winkel gedeelte wat gemaakt is in oude paarden stallen dus dat was wel ff leuk om te zien... zelf ben ik ook 4 daagjes in nl geweest...was wel fijn ff lkkr bijkomen ff niet aan werk denken...

me leraar is ook langs geweest om te kijken hoe het ging...eigenlijk had ie niet heel veel te vertellen want hij had niet met een van mijn managers gesproken duds ik had echt geen idee hoe hun over mij denken...maar morgen heb ik als het goed is een beoordelingsgesprek dus ik ben wel benieuwd...ook zijn we uit eten geweest met de nederlandse studenten...was erg leuk om iedereen ff te zien want sommige die zien ik nooit aangezien die aan de andere kant van london wonen...

vandaag me eerst avondienst in het restaurant gehad na alleen maar ontbijt diensten...ook wel ff lkkr... met me rooster van volgende week erbij heb ik in totaal 4 avond diensten en de rest alleen maar ontbijt bij de bar gehad dus ben best wel blij...vandaag ging wel goed kreeg ook nog een groot compliment van me manager...voor iemand die voor het eerst een avond dienst in het restaurant had was ik super goed...ze hadden niet vaak gezien dat iemand zo snel zijn weg vond en zo weinig begeleiding nodig had dus dat was gunstig...

nou het zit er nu bijna op...ik vlieg 22 juni naar huis... ben 21 juni klaar met werken..moet ook wel zeggen dat ik er ook wel aan toe ben om naar huis te gaan... daarna nog ffies lkkr op vakantie en zoals veel van jullie al hebben gehoord daarna weer terug naar bonaire....

nou dat was het wel geloof ik haha...heel veel meer heb ik niet echt te vertellen...

nou zie jullie snel

  • 29 Mei 2011 - 04:07

    Harry & Jeanette:

    Hoi Patrice,

    Moet een verademing zijn dat je EINDELIJK een avonddienst heb mogen doen.Eigenlijk idioot dat dit nu pas gebeurd.

    Jou kennende zal het beoordelings-gesprek morgen vast goed uitpakken!!!

    En dan over 4 weekjes weer thuis, na bijna een jaar Bonaire en Londen, wat gaat het eigenlijk allemaal snel.

    We hopen dat je deze laatste weekjes, naast je werk, vooral nog veel plezier zult hebben, en wensen je nu al vast een heel goede thuiskomst!!!

    Zien je graag gezond terug in Botnr!!!

    Groetjes en liefs,

    Harry en Jeanette

  • 29 Mei 2011 - 10:50

    Adri Kodde:

    Hoi Patrice
    nou sterkte met de laatste loodjes. Goed laten zien dat je echt ook andere dingen kunt dan een broodje in een broodrooster stoppen. Geniet nog even van Londen zelf. Het is een leuke stad om in te zijn, vooral de parken zijn heerlijk om lekker in het zonnetje te zitten en de eekhoorns te voeren.
    groetjes bea en adri
    o ja nog gefeliciteerd met je zus (van eergisteren) en je vader binnenkort

  • 29 Mei 2011 - 12:25

    Pap En Mams:

    Hee meissie.
    Wat tof dat het zo goed ging in het Restaurant.
    Heeft toch ook wel erg lang geduurd voor dat je er eens mocht werken.
    Toch invloed van Jonkman?
    Heerlijk nog een goeie drie weken en je bent weer voor even thuis.
    Dikke kus pap en mams

  • 29 Mei 2011 - 12:51

    Marcel Trudy:

    toch leuk dat je nog even wat anders mag doen wel wat laat . nu tot gauw groetjes marcel trudy vanaf de camping op de veluwe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 37617

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: