05.04.2011 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu 05.04.2011 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van patrice kodde - WaarBenJij.nu

05.04.2011

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

05 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hier weer even een snel berichtje vanuit London...

nou sta deze week voor de 9e week ontbijt...ik d8t dat ik in Bonaire veel ontbijt had maar ik ben hier wel hele maal de meest gelukkige...elke dag om 4.15 eruit went echt niet hoor haha...dit blijft helaas de aankomende tijd ook wel zo waarschijnlijk...ik zou in eerste instantie 2 maand bij de bar en dan de laatste 3 maand in het restaurant...maar er was me al mede gedeeld dat ze me bij de bar langer nodig hebben en tot dan heb ik sowieso ontbijt maar tot wanneer dat weet niemand haha

uuhhm wat heb ik verder mee gemaakt... uuhhm steek partij bij ons in de straat....met een dooie, was trauma heli, amblances en alles bij...

uuuhhmm we hadden een echte royal te eten..een of andere anna:P of anne de dochter van de koningin dus dat was allemaal heel belangrijk iedereen in de stress maar ik kende dat hele mens niet... haha

ik weetniet of ik het al had verteld haha maar collega van mij is overvallen toen ze 's morgens naar het werk ging..is door 2 mannen tegen de grond aan gedrukt en ze hebben haar tas afgenomen maar ze had wel alles onder het bloed zitten dus dat was wat minder vrolijk..

nou nog 2 daagjes werken en dan ff lkkr 5 daagjes naar huis heen dus dat is wel fijn..

najah en dat was het eigenlijk wel, voor de rest niet veel spannends te vertellen..ga wel wat drinken met andere nederlandse studenten of de stad in maar maak niet echt heel veel mee dus..nou zie jullie snel weer

liefs


  • 05 April 2011 - 17:14

    Harry En Jeanette:

    Hoi Patrice,
    Jammer dat je niet eens "gewoon"in restaurant mag werken. Eigenlijk te gek dat je zo word uitgebuit.
    Maar fijn is dat je een paar daagjes in je eigen omgeving kunt relaxen (vooral lekker uitslapen).
    We zien je graag weer terug.

    Groetjes en liefs, Harry en Jeanette

  • 06 April 2011 - 06:01

    Pap En Mams:

    Hee lieverd.
    Ook wij vinden het heerlijk dat je lekker even thuis komt.
    De kippensoep staat op je te wachten hoor.Kun je lekker even bijkomen thuis en kun je lekker met ons samen ontbijten. Maar wij doen dat op een ander tijdstip hoor.
    We staan je vrijdagochtend op te wachten hoor.
    Liefs pap en mams

  • 27 April 2011 - 20:08

    Alice:

    Ha Patrice, hoe gaat het daar in Londen nu?? Ga je vrijdag nog kijken naar het grote feest??? Maak je toch maar mooi even mee! Zit jouw hotel ook helemaal vol?? Dan zul je wel extra druk zijn. Geniet ervan als je in de gelegenheid bent om er naar toe te gaan!!!

    Groetjes Erik en Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 37624

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: