de eerste week bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu de eerste week bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

de eerste week bonaire

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

24 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

hallo dan iedereen,

daar was ik weer, na veel irritatie want we hadden namelijk de eerste avond wel internet in het appartement maar daarna ineens niet meer. wel kon ik skypen ( kodde28 ), geen idee hoe dat kan maar goed.
de eerste volle dag in bonaire hebben we het maar rustig aan gedaan. we gingen even in de "winkelstraat" kijken. vervolgens wilde we op een terrasje gaan zitten om even wat te drinken en het begon me toch te gieten. Het kwam met bakken uit de lucht. dit was ook na een half uur weer afgelopen.
we konden onze winkel toch weer voort zetten. Ook zijn we al bij het hotel geweest waar we straks stage gaan lopen en hebben al kennis gemaakt met een aantal personeelsleden. Iedereen is erg vriendelijk.
Vandaag nog even naar de apotheek geweest voor me muggenbulten dus heb ik zalf en tabletten mee gekregen want ik had last van een allergische reactie:S
Verder slijten we de dagen met aan boodschappen halen, dingen regelen en aan het strand liggen in de zon en genieten van een wijntje of cocktail. wat een vervelend leven he mensen hahah.
vandaag zijn we naar een van de weinige zandstranden op bonaire geweest. bonaire kent voornamelijk kiezen stranden, hier loop je dan wel gewoon tussen de vissen de krabben heel apart om mee te maken.
We hebben vandaag van alles gezien, ezels, flamingo's en verschillende vogels. ik ga nu even proberen om de foto's erop te krijgen. Maar geloof mij maar het is hier zo prachtig mooi dat de foto's in het niets vallen met hoe het hier echt is.
ik heb trouwens ook een tijdelijk nieuwe nummer als je het nummer moet hebben moet je maar even mailen of aan me ouders vragen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties en mailtjes en ik mis jullie

hele dikke zoen en veel liefs

  • 23 Augustus 2010 - 23:27

    Patrice Kodde:

    kodde28 is de skype

  • 23 Augustus 2010 - 23:50

    Daphne Bruil:

    Ik mis jou ook wel hoor:$ Haha<3

  • 24 Augustus 2010 - 06:50

    Oom Adri:

    Hoi Patrice
    Ik merk dat je het al wel naar je zin hebt. Ik ben heel nieuwssgierig naar de planten en dieren die je daar allemaal ziet en naar de andere natuur. Zijn er heuvels of bergen? Is er bos? Wat ga je eigenlijk in het hotel doen, receptiewerk of bediening of ???
    groetjes adri & bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 37609

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: