fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

fotos

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

24 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen ik kan op deze site maar 10 foto's kwijt dus zet is ze op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NL8XFL7N
KOPIEER WEL DE GEHELE LINK anders kom je niet op de goede pagina terecht.
ik hoop dat ik er hier wat meer op kan zetten groetjes

  • 24 Augustus 2010 - 06:56

    Oom Adri:

    Hoi Patrice
    Nog even.
    Ik had natuurlijk beter eerst naar de foto's kunnen kijken, want dan krijg je al een beetje een indruk van het eiland.
    Ik zag onder andere vis, heremietkreeft en flamingo's. Het ziet er prachtig uit, mooie blauwe zee en redelijk warm denk ik?
    Heuvels of bergen zag ik nog niet dus kennelijk is Bonaire redelijk vlak?
    nou veel plezier
    groetjes

  • 24 Augustus 2010 - 15:57

    Alice:

    hoi Patrice

    Het ziet er super leuk uit. De foto`s zijn soms net ansichtkaarten, geweldig!
    Zo te zien voel je je daar al aardig op je gemak! Geniet er maar lekker van.
    Groetjes uit Borne!

  • 24 Augustus 2010 - 19:52

    Kristel:

    Hoi Patrice,
    De foto's zien er prachtig uit. Leuk om te kunnen lezen hoe het met je gaat. Zal regelmatig deze site bekijken.
    Heel veel plezier, geniet ervan!!
    Gr.
    Bas, Kristel, Tess & Stan

  • 25 Augustus 2010 - 06:31

    Pap En Mams:

    Goedemorgen Patrice.
    Wat fijn om je gisteren weer even te spreken.
    Leuk om ook via de site je te kunnen volgen.
    Het skypen vind ik geweldig ik kan je dan tenminste zien en ook je grote en vele muggebulten. Veel plezier vandaag en misschien spreken we elkaar vanavond nog .

    Kus pap en mams

  • 25 Augustus 2010 - 17:50

    Trudy Marcel:

    veel sucses en natuurlijk veel geluk daar ver weg

  • 25 Augustus 2010 - 18:30

    R&R:

    Hoi Patrice,

    Je bent al volop aan het genieten zo te zien. Geweldig mooi is het daar. Maak er wat moois van en wij blijven je volgen. Superleuk. groetjes uit Beuningen

  • 25 Augustus 2010 - 20:35

    Chantal:

    Ha Patrice

    Hier een berichtje uit borne.
    Super foto's zien er goed uit. Marre snapt er niets van dat je heel lang weg blijft. We moeten maar een keer afspreken om te skypen met Marre. Wij missen je. Maak er een hele mooie tijd van. xxx van ons.

  • 29 Augustus 2010 - 19:27

    Zira Mike En Lisa:

    Hoi Nichtje,

    Zo te lezen vermaak jij je daar prima! Zou ik ook doen,mooi land veel zon en prachtige stranden, wat wil je nog meer! Veel plezier daar en we zullen je volgen via je site. Ik kan alleen je foto's niet geopend krijgen,probeer het later nog een keer.
    Dikke zoen ook van Mike en Lisa. Kus Zira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 37614

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: