alweer bijna 1 week weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu alweer bijna 1 week weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

alweer bijna 1 week weg

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

26 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

hallo iedereen,

ik dacht ik doe maar ff weer een berichtje. We hebben gister weer regen gehad. ook hebben we gister een scooter gehuurd voor 2 dagen. deze hebben we om 3 uur opgehaald. we moesten eerst weer terug naar huis heen. Want we hadden de douch kapot...en jah dat word hier moeilijk met die warmte die dag ervoor hadden we ook al geen water dus dat schoot niet op. Gelukkig was de douch met een half uurtje weer gemaakt. daarna zijn we naar het centrum geweest waar we ff lekker wat hebben gegeten met ze 2e. Het was verder rustig in het centrum dus zijn we maar naar het hotel gereden hier was een bbq avond met van die mensen met zo'n trommel:P geen idee hoe het heet.
hierna zijn we naar huis gegaan en naar bed.

gelukkig hebben we de volgende ochtend lekker uit kunnen slappen,
dit konden we eerst niet goed door de warmte. Hierna hebben we boodschappen gedaan en zijn we even bij marga en herman wat wezen drinken. Om vervolgens onze toch voort te zetten. we hebben het onderste gedeelte vsn het eiland gezien. dit is wel heel appart want het kan zomaar zijn dat je een uur lang gewoon niemand tegen komt.
we hebben veel gezien, de zoutpannen en de slavenhuisjes. Hierna hebben we aan het strand wat gegeten en zijn we naar huis gegaan.

morgen gaan we het bovenste gedeelte van het eiland verkennen. Ook gaan we morgen avond met een boot mee... heel benieuwd wat dit gaat worden.

Ook staan er weer nieuwe foto's op, kijk op : http://www.mijnalbum.nl/Album=UBP7HM46 KOPIEER DE HELE LINK.
Nou ik spreek jullie snel weer.
Bedankt voor jullie berichtjes

Ayoo

liefs

  • 26 Augustus 2010 - 01:08

    Daphne:

    Wat leuk, jij hebt hetzelfde meegemaakt als ik! =)

  • 26 Augustus 2010 - 06:21

    Papa En Mama:

    Goedemorgen dames.
    Volgens mij was het erg leuk aan de foto's te zien.Nog een paar dagen vakantie en dan gaat het harde leven van start.Dan moet er gewerkt worden.
    Geniet nog maar even lekker van jullie vrije tijd.
    Groetjes Pap en mams

  • 26 Augustus 2010 - 07:58

    Oom Adri:

    Hoi Patrice
    Je hebt weer mooie foto's gemaakt.
    Vooral die hagedissen (leguaan) vind ik wel heel leuk. Altijd graag in het wild willen zien.
    Nou geniet er nog maar van.

  • 26 Augustus 2010 - 09:11

    Bea:

    Ha Patrice

    Adri stuurde de site door dus ik heb me ook maar even aangemeld. Leuk om je zo te kunnen volgen. Veel plezier, geniet nog maar van je vrije dagen.
    Groeten, Bea

  • 26 Augustus 2010 - 18:55

    Ellen & Co:

    Hoi Patrice

    Zo meisie, het grote avontuur is begonnen!! Wel lekker eerst een weekje het eiland verkennen en maandag aan de slag. Spannend hoor!! We hebben alle foto's bekeken en je verhalen gelezen. Ik heb alleen nog geen foto's gezien van alle leuke jongens op het eiland , maar die zullen snel volgen denk ik hihiihihi. Je hebt mijn wijze raad toch wel opgevolgd , mag ik hopen???

    Succes meid en pas goed op!!!

    Liefs en xxx
    van ons allemaal

  • 26 Augustus 2010 - 19:37

    Herman En Marga:

    Welkom op Bonaire.
    Die band met trommels heet Silver Bullet steelband.
    Veel plezier.

  • 26 Augustus 2010 - 22:49

    Sarah De Groot:

    Hoi Patrice,
    Ik zag je site toevallig omdat ik ook op bonaire zit en op deze site een logboekje bij hou ;) En ik zag dat je uit Borne komt? Dan ken je vast Wieke tijhuis wel?
    Wat doe je precies op dit eiland het komende half jaar?
    Hoor het wel en veel plezier he!
    Ayo!

  • 27 Augustus 2010 - 06:51

    Vollenbroekjes:

    Hallo Patrice
    Ik had in een eerdere reactie gezet tot gauw maar daar bedoel ik natuurlijk mee : het volgende verslag hahahaha
    wij hopen dat je ondanks het harde werken ook een mooie tijd zult hebben daar
    heel veel groetjes van ons

  • 27 Augustus 2010 - 20:59

    Sarah De Groot:

    Ik zit momenteel bij iemand in huis (belnem), haar dochter zit in mijn kamer in Amsterdam. Hoewel het er super is ben ik nog aan het zoeken naar iets dichter bij Kdijk ;) Via via heb ik al best wat opties! Plaza is ook best leuk, of niet? Wat betaal je?
    Ik ga stage lopen bij Bonfysio t/m eind januari. Maandag is mijn vakantie afgelopen :P
    Veel plezier! En ik zie jou/jullie vast wel een keer!
    Groetjes

  • 29 Augustus 2010 - 16:43

    GROLSCH BIER:

    IS GEZOND !!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 37605

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: