.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

..

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

30 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen,

hier weer een berichtje van het zonnige bonaire.
ik ben ondertussen al over gegaan naar me studenten kamer waar ik deze 5 maanden blijf. In eerste instantie zou ik een kleine kamer krijgen maar er was alleen nog een grote kamer. Daphne zit wel in een kleine kamer.
De grote kamer is verder prima. je kunt er alleen geen raam of iets openzetten. Wel is er goede airco en dat scheelt wel een stuk. Maar dat scheelt ik hoef me niet alleen te voelen op me kamer want er lopen hier genoeg salamanders rond in me kamer. Die kruipen onder het dak door.
Ook hadden we vandeweek nog een ander huisdier. Daphne en ik hadden nog een filmpje gekeken en gingen naar bed. Ik loop naar de badkamer deur en er liggen allemaal houtsplinters voor... ik trek de deur open en alles op de grond is een puinhoop. Snel doe ik de deur weer dicht en ren naar daphne die komt ook kijken. We hadden allebei zoiets van en nu. Vervolgens kwam een andere stagiaire aan lopen en die zegt oooo dat is een rat. We schijnen bij de kamers een boom te hebben staan die rot is en waar ratten inzitten. Wij vervolgens iemand opgehaald om dat beest uit de badkamer te halen. want jah hij kan niet tot morgen blijven zitten en zelf ga ik hem echt niet weghalen!! We hadden iemand kunnen vinden die met ons mee liep. Wij als echte helden stonden natuurlijk buiten te wachten, en er komt me toch een vieze dikke rat naar buiten. Me konijn was er echt klein bij zo groot. Zo ontzettend vies!!!!

maar goed we zijn naar het hotel gegaan en hebben de papieren en alles ingeleverd en vervolgens kregen we van onze stage begeleider een beetje alles te zien, ook kregen we gelijk ons rooster en het was wel fijn want in plaats van vandaag hoeven we pas donderdag te beginnen. Verder slijten we onze dagen met in de schaduw liggen( als je in de zon ligt verbrand je ontzettend) boodschappen halen en niksen.
zaterdag avond was hier ook een groot evenement op het resort. Toen kwam zeg maar de marco borsato van de salsa hier optreden.
Ook zijn we 's avonds een keer met een bootje weg geweest om klein bonaire heen en hebben we gelijk wat mensen kunnen ontmoeten.
gister avond zijn we ook naar een beach party van het hotel geweest, Amerikaanse stijl, iedereen neemt zijn of haar eigen drinken mee, dan wordt er een soort kampvuur op het strand gemaakt met muziek erbij. Was zeker gezellig. En vandaag weer een nieuwe dag. we moeten nog boodschappen halen en wassen en voor de rest zien we het wel.
Binnen kort komen er ook weer nieuwe foto's op, want ik heb nu 3 foto's nog gemaakt dus niet heel veel nut om die erop te zetten.
bedankt voor al jullie berichtjes

Liefs

  • 30 Augustus 2010 - 16:12

    Emiel:

    heej patrice,
    of ratten vanger van Hamelen

    Je vermaakt je wel daar of niet.

    lekker weer enzo. hier is het slecht

    Groet Emiel

  • 30 Augustus 2010 - 18:48

    Oom Adri:

    Hoi Patrice
    De dierenverhalen worden steeds spannender. Ik wordt steeds nieuwsgieriger of je er ook foto's van hebt. De salamanders op het plafond zijn waarschijnlijk gekko's, die kunnen als het ware aan het plafond blijven kleven. En die rat lijkt me ook wel leuk.
    Nou ik hoop dat je veel plezier aan het werk beleeft als je gaat beginnen. En verder geen last van orkanen en dergelijke hoop ik, zoals bij de bovenwindse eilanden.
    groetjes adri en bea

  • 31 Augustus 2010 - 04:26

    Harry & Jeanette:

    Hoi Patrice,

    Heel fijn dat je zo geniet. Alleen die rat...jakkes!!! Een konijn lijkt ons leuker.
    En nu nog een paar daagjes vakantie vieren en dan in het echie aan het werk.
    Wensen je alvast heel veel succes.
    Groet en liefs,
    Harry en Jeanette

  • 01 September 2010 - 17:09

    Anouk:

    Heej meis!

    Zo te lezen en zien vermaak je je wel!! Wat een smeerbeest die rat zeg!! Gatver! Kan me helemaal voorstellen hoe je gereageerd hebt!!!!

    Heel veel succes de komende tijd met je stage, ik hoop dat je het leuk gaat vinden!

    Ben benieuwd naar het volgende verhaal en de nieuwe foto's :D

    Liefs Anouk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 37607

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: