Eerst werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu Eerst werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

Eerst werkdag

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

04 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Nou ik ben nu 2 dagen begonnen met stage lopen. Het is wel weer even wennen en vooral me die warmte. Het is belachelijk warm en zeker als je aan het werk bent. Gelukkig was het de eerste dag niet heel druk zo was er mooi de tijd om ons dingen uit te leggen en te laten zien.
Ook heb ik onder werktijd een grote schildpad gezien. Bij Tipsy zit je namelijk in het zand aan het water te eten en deze kwam voorbij zwemmen.
Ook heb ik voor een paar dagen terug dolfijnen gezien van 100 meter afstand. Een stuk of 60, maar natuurlijk geen camera bij me :(
dat was wel jammer
ook zijn we nog uit geweest eergister naar havana. Dit is een soort cafe (een van de weinige) omdat een aantal mensen afscheid namen. Gister zijn we naar city's geweest waar 2 dj's kwamen draaien.

ook hebben we van de gene van personeelszaken een brief gekregen. Die luide als volgt: Bij de stagiere woningen was het een zwijnenstal (dat had ik haar ook wel kunnen vertellen)en we moeten het opruimen en dinsdag bij haar op kantoor komen voor gesprek. Ook gingen ze de kamers controleren. Van mij mag ze wel want voor de verandering heb ik het een keer netjes en goed schoongemaakt.
nou verder heb ik eigenlijk niet heel veel te vertellen. Ik ga over 2,5 uur weer aan het werk.

Liefss

  • 06 September 2010 - 06:39

    Pap En Mam:

    Goedemorgen Patrice.
    Hoe was het gisteren op je werk? Was het erg druk of viel het mee.
    Oma vond het helemaal leuk om jou even te spreken. Wel ver weg he zei ze nog. Ze was erg blij met je kaart.Ik was ook wel weer blij om je weer even te spreken.
    Ik wens je een fijne dag toe.
    Dikke kus pap en mam

  • 08 September 2010 - 17:24

    Maaike:

    Hé Patrice.

    Je kamer is dus blijkbaar geen privé terrein. Jullie hebben toch wel airco hoop ik voor je. Klinkt goed, schildpad, dolfijnen, nu nog op de foto.
    Succes met werken

    groetjes Maaike Kodde

  • 08 September 2010 - 21:40

    Ellen & Co:

    Heeee Meisie

    Het echte werkleven is begonnen. Ennnnn na je werk ook nog je woning opruimen, maar de controle mag komen want zoals ik lees heb je voor de verandering alles netjes en goed schoongemaakt!!!! Je moeder zou willen dat je dit thuis ook vast deed hiihihihi
    Heb je leuke collega's??
    Is het een beetje leuk hotel of een echt standaard van de Valk hotel? Hebben ze wel appelmoes met een kersje? Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf dat je dolfijnen van zo dichtbij hebt gezien. En zo in de vrije natuur.Ik heb samen met Bo met dolfijnen gezwommen in de Dominicaanse republiek maar zo in het vrije water ze te zien lijkt me het einde.
    Meid werk ze en pas goed op jezelf!!

    We denken aan je!!!!

    Veel liefs en xxxx van ons allemaal

  • 20 September 2010 - 12:52

    Renate En Annet:

    Hoi meid,

    Wat een spannende verhalen allemaal. Gaaf zeg.. We zijn wel een beetje jaloers vooral het weer....

    Nou een dikke kus van ons...

    Doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 37602

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: