22.09.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu 22.09.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

22.09.10

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

22 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

ja ik weet het het is een lange tijd geleden...De meeste van jullie zullen wel weten wat er gebeurt is...dus daar hebben we het verder niet meer over
nou ik zit hier nu al ruim een maand...
ik heb in die maand ook al 1 week roulering in het hotel gehad. Dan moesten we een dag mee lopen met housekeeping, security, belboy enzo.
Het was jammer dat het ontzettend rustig in het hotel was. Hierdoor heb ik bijvoorbeeld bij de security eerst 2 uur bij een ingang gezeten waar 3 mensen langskwamen. Dan moest ik ze vragen wat ze gingen doen
vervolgens 2 uur bij de hoofdingang, nummer borden opschrijven van auto's die in en uit komen. echt heel spannend dus:P en vervolgens 2 uur alleen bij de achteringang gezeten waar helemaal niemand kwam. haha maar goed dat moet je ook een keer hebben mee gemaakt.

Onder tussen hebben we ook alle nieuwe stagieres ontmoet. Nog niet iedereen zit bij ons in het cellenblok zoals velen het hier noemen. omdat de eerste pas de eerste van volgende maand naar huis gaan en er dan pas weer plek is.

Met de nieuwe stagieres gaan we ook veel uit en zoals vanavond willen we bbq als het weer een beetje mee zit...en dan hoor ik jullie denken het weer een beetje meezit??maar daar kom is zo nog op

we zijn nu 2 keer wezen snorkelen. Echt heel mooi om te zien..ik heb heleaas nog geen onder water camera maar ik zal wat foto's van internet plukken om een beetje te laten zien wat we hier allemaal zien onder water

en dan nu over het weer...ik d8t dat ik nederland regen kende maar dit...
het begon zaterdag al... Op een gegeven moment waren we bij Tipsy aan het werk en de zee werd erg onrustig... op een gegeven moment zo onrustig dat het water de kant op kwam en de bordjes die we op de stoele hadden gezet om op te dekken er gewoon vanaf drukte. Toen hebben we maar besloten om binnen op te dekken want je zit er niet op te w8ten als je aan het eten bent dat het zo wegspoelt.
Vervolgens gingen we eten en er kwam me toch een donkere lucht aan. Ik heb nog nooit zoiets gezien echt heel appart. de wind was gedraaid en het zou over bonaire heen komen, wij waren bij tipsy aan het werk toen we dicht bij ons in de buurt ineens 2 tornado's in het water zagen ronddraaien. Vervolgens moest het hele strand naast tipsy alle bedjes op gestapeld worden en bij het restaurant moest alles naar binnen heen... en uit eindelijk viel het mee want wij hebben net geen regen gehad:Pmaar het waaie mega.

najah na het werken zijn we nog even uitgeweest eerst naar little havana en daarna wouden we naar karels maar daar was niks te doen dus zijn we op de boulevard gaan zitten...waar wouter een andere stagiere d8t dat hij rustig wel even kon gaan plassen aan de water kant...en toen ik zei dat ik me dood zou lachen als hij een hele plens water over zich heen kreeg en hij vervolgens nog geen sec later kledder nat was:P

de afgelopen dagen heeft het ook veel gewaaid en geregend omdat ze een tropische storm verwachten.
Vandeweek had het ook geregend en ik liep naar huis na al een half uur op droog weer te w8ten...en ik d8t ik kom uit nederland dan kan ik ook wel tegen een beetje regen...totdat ik bijna bij huis was en ik letterlijk tot aan me knieën in het water stond.

Nou gisteren was ik dan vrij, bijna niets gedaan want het heeft weer heel veel geregend... we hadden alleen een soort van kennis makings gesprek met de afdelingshoofden en een praatje over wat wel en wat niet kan.

nou ik heb morgen mijn eerste onbijt dienst...dat gaat echt gezellig worden want ik ben echt op mijn best, vroeg in de ochtend:Phaha
maar goed ik ga me best doen, vanavond op tijd naar bedje toe en dan moet het allemaal goed komen...
Ik zal proberen nog wat foto's op internet te zetten maar dat gaat hier allemaal heellangzaam en heel sloom want mijn verbinding is hier niet optimaal.

maar goed heb nou wel weer genoeg geschreven dacht ik zo:Phaha
maar jullie horen/ zien vast snel meer van mij

Ayoo

en heel veel liefs:)

  • 22 September 2010 - 16:45

    Yr Beloved :-):

    Nou meid, eindelijk weer eens een berichtje. Wij (en met ons vele, vele, vele anderen) zaten echt te wachten om weer eens wat van je belevenissen te vernemen. Jammer van het weer, maar dat hebben we gelukkig niet in de hand. Je kunt later wel terugkijken op de vele bijzondere indrukken die je nu opdoet.
    Werk ze en ... have fun!
    P&M

  • 22 September 2010 - 16:57

    Adri:

    Hoi Patrice
    Leuk weer van je te horen. Wat de regen betreft, dat vermoedde ik al omdat er nogal wat stormen in het caraïbisch gebied waren en dan krijg je daar vast wel iets van mee. Gelukkig nog geen orkaan, want dan waait het hele eiland weg.
    Nou nog veel plezier en geniet ervan hoor.
    groetjes Bea & Adri

  • 22 September 2010 - 21:08

    Herman En Marga:

    Fijn om je update vanaf een mooi Boniare te lezen
    Hopelijk volgen er nog hele leuke tijden en een fijne stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 37618

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: