anderhalve maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu anderhalve maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

anderhalve maand

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

04 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

hallo iedereen,

weer een berichtje vanuit het regenachtige bonaire
jah bij jullie is het 2 dagen mooi weer geweest maar hier regent het nu voornamelijk...en natuurlijk ook op de dag dat ik vrij ben:Phaha maar goed je kan natuurlijk ook niet alles hebbben.
en je krijgt natuurlijk wel leuke dingen met dat slechte weer aangezien alles buiten is...we hebben zondags altijd op het strand live muziek en wat te eten...maar aangezien het regende moest alles naar het overdekte restaurant..nou het stond nog niet of het was weer droog...toen moest natuurlijk alles weer terug naar het strand en ja geloof het of niet het stond nog geen 20 minuten en het begon weer te regenen. wat een grap maar goed.

nou eigenlijk heb ik niet heel veel mee gemaakt de laatste dagen...beetje stappen beetje werken beetje niksen een rondhangen:Pwaar ik trouwens steeds beter in word.

maar goed deze week is er ragata op het eiland...dan komen er verschillende bootjes enzo uit verschillende landen die doen wedstrijden varen...dus nu word het weer wat drukker op het eiland...

de eerste stagieres van de oude groep zijn ook naar huis gegaan...

en tjah dat is ook bonaire me portemonnee met me pinpas erin is ook al gejat hier dus tjah hebben we dat ook weer mee gemaakt...alleen me portemonnee heb ik terug gevonden daar zat gelukkig me rijbewijs en me zorgpas nog in...en ik had gelukkig bijna geen geld bij me en me creditcard lag nog thuis...
haha dus dat was weer een klein beetje geluk

nou vanavond ga ik lkkr met een paar stagieres uit eten dus zien wat dat word...het is een restaurant hier aan de overkant ben er nog nooit geweest maar ben benieuwd..
verder heb ik niet heel veel meer te vertellen maar jullie horen snel weer van mij...

liefss

PS: ik vind het heel lief dat jullie allemaal wat schrijven maar willen jullie a.u.b. jullie achternaam erbij zetten want ik weet niet altijd wie het is:P


  • 04 Oktober 2010 - 21:17

    Roger Sauer :

    heeueueuj hoest nou
    xxx roger

  • 04 Oktober 2010 - 21:26

    Roger Sauer:

    haha grapje zie dat het goed gaat!!

    kom je binnekort wel opzoeken !!! greets rogerxxx

  • 05 Oktober 2010 - 17:37

    Alice :

    hoi Patrice, wat fijn dat alles weer goed met je gaat. Gezellig dat je zo vaak uit eten gaat. Hoe is het eten daar eigenlijk? Nieuwe dingen ontdekt of eet je gewoon Hollandse pot :-)
    Volgens mij heb je een lekker relaxed leventje daar.............zou best goed zijn als we hier ook wat relaxter konden leven toch??? Geniet er maar mooi van

    groetjes van het struisgras

  • 05 Oktober 2010 - 18:09

    Papa En Mama:

    hee meissie.
    Wat leuk om weer een berichtje van je te lezen.
    Je moet niet teveel rondhangen hoor(grapje).
    Ik hang nu ook op de bank met m'n been omhoog.
    Ik ben vanmiddag gevallen en heb mijn voet verstuikt.
    Er ligt nu ijs op.Hopen dat het morgen wat beter gaat.
    Dikke kus pap en mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 37613

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: