10.10.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu 10.10.10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrice kodde - WaarBenJij.nu

10.10.10

Door: patricekodde

Blijf op de hoogte en volg patrice

11 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

hallo maar weer iedereen,

jah het is 10.10.10 en dat is hier een hele happening...ik ben namelijk niet meer in het buiteland maar bonaire is weer een gemeente van nederland..dus we zijn weer op nederlandse bodem ookal zit ik aan de andere kant van de oceaan maar dat is een klein detail. Dus alle nederlanders lopen hier al te ouwehoeren met het lokale personeel dat hun nou de buitenlanders zijn en alles.

gister is dat hier natuurlijk gevierd met vuurwerk en toespraken en van alles en nog wat..natuurlijk waren wij ook in de stad te vinden, ook omdat er een nieuwe soort van hangplek is geopend:P
wel zijn we redelijk op tijd naar huis gegaan ook omdat het ragata is en er zijn al meerdere steekpartijen, schietpartijen en berovingen hebben plaats gevonden de afgelopen dagen...dus ik heb maar besloten om een beetje op tijd naar huis te gaan.. het is niet verstandig om 's nachts nog bij bepaalde plekken te komen of met ze 2en over straat te lopen ookal zijn het jongens. dus we zijn ook met ze alle bij elkaar gebleven die avond.

ook is het hier een komen en gaan van BN'rs, carice van houten, arie boomsma en joke bruijs... dat is wel grappig...

de laatste dagen heb ik verder niet heel veel mee gemaakt, voornamelijk gewerkt en geslapen:P haha moet ook gebeuren.
Op zich is het niet druk met werken ookal zit het hele hotel voor 100% vol maar toch ook omdat bijna iedereen in de stad is te vinden.

Morgen en woensdag ben ik weer vrij, morgen ga ik een beetje boodschappen doen, wat aan me kleurtje doen ik ben echt nog veel te wit is echt niet grappig en even wat drinken met de mensen die ons hebben opgehaald van het vliegveld. ook moet ik echt weer een keer mijn vuilnisbelt opruimen haha:P dat krijg je ervan als je de hele dag in bed ligt en niks uitvoert:P wat is het leven in het paradijs toch zwaar haha

nou vanavond ga ik niet uit ik ga een keer optijd naar bed lijkt me ook wel verstandig dus mensen slaap lkkr

liefss


  • 11 Oktober 2010 - 05:43

    Daphne Bruil:

    op tijd naar bed zegt ze dan ook nog, is mooi niet gelukt schat:D hihi

  • 11 Oktober 2010 - 14:33

    Die Mensen:

    Tot straks op de pier van Karel's Beachbar.

  • 11 Oktober 2010 - 14:34

    Pap:

    Naast alle BN'ers komen binnenkort ook drie BB'ers naar Bonaire, dat zal me een feest geven :-). Als je kunt moet je voor ons alvast wat mooi weer reserveren Patrice. Leuk dat je via deze weg weer even wat van je laat horen.
    xxx

  • 22 Oktober 2010 - 18:59

    Kristel Wiedemeijer:

    Hé Patrice,
    Zo te lezen heb je je draai wel een beetje gevonden.
    Super dat je pa, ma en Stephanie langskomen, gezellig! Heb gehoord dat jullie gaan duiken.
    Veel plezier nog en geniet ervan!! Groeten ook van Bas, Tess en Stan

  • 03 November 2010 - 13:38

    Marie-José:

    Hoi Patrice
    Leuk leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt, hoorde van je moeder die ff bij mij was hoe je daar zit en alles eromheen. heftig!!!
    Hopelijk ga je het goed volbrengen,ik vind het best wel lang(knap hoor) Hoorde ook dat je ouders en zus komen, leuk man geniet met elkaar en laat ze de boel daar maar eens goed zien. Je krijgt daar in ieder geval een strakgelakte(tenen) moeder met mooie geverfde ogen!!!!!! Heel veel plezier nog en ik blijf je verhalen volgen en tot dan maar weer in nederland!!
    Veel groeten Marie-José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

Eerste daagjes

29 Mei 2011

bijna klaar

05 April 2011

05.04.2011

05 Maart 2011

05.03.11

08 Februari 2011

London 08.02.11
patrice

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 37623

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 10 Mei 2017

Consulaat Generaal in San Francisco

28 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Bali, Bangkok

04 Februari 2011 - 04 Juli 2011

going to londen

20 Augustus 2010 - 21 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: